Podnikání

Rohlik.cz bez plastů. Kampaň #neplastuj je úspěšná

I aktuální statistiky ukazují, že lidé začínají čím dál více nakupovat na internetu. Lidé zkrátka objevili internet, tedy spíše jeho moc a to, že dokáže ušetřit čas. Obraty českých internetových obchodů vloni vzrostly o neuvěřitelných jedenáct procent oproti předcházejícímu roku, což je opravdu úspěch. Ukazuje to, že lidé už nemají rádi nakupování v klasických kamenných obchodech, ale že si raději dané věci nechají přivést domů. Neplatí to jen u elektřiny, oblečení nebo nábytku, ale také u potravin, což ostatně dokazuje popularita českého online supermarketu Rohlik.cz. Právě ten se mimo jiné také zapojil do známé kampaně #neplastuj a nadobro se zbavuje plastů.

Kampaň #neplastuj v nedávné době doslova pobláznila svět. Lidé se najednou chtějí zbavovat všech plastů kolem sebe, aby tím zachránili oceány a obecně celou planetu. Mnohá rychlá občerstvení tak

už neprodávají nic plastového, zbavují se plastových obalů, supermarkety a hypermarkety už nedávají zadarmo igelitové tašky, čímž se má trochu ochránit naše životní prostředí.

Aby obchody zůstaly v kurzu a aby jejich popularita neklesala, mnohé z nich se rozhodly na tuto kampaň přistoupit, což znamená, že se rozhodly zatočit s plasty. Mezi těmito podniky najdeme také internetový supermarket Rohlik.cz.

Boj s plasty na Rohlik.cz

Jak jsme zmínili, Rohlik.cz je oblíbený supermarket, který se nedávno rozrostl také o lékárnu, tudíž lze říct, že se už jedná spíše o hypermarket ve světě internetu. Tento oblíbený supermarket je si moc dobře vědom škodlivosti plastů, a tak se rozhodl k razantnímu kroku – k eliminaci plastů. Je si vědom toho, že jediný způsob, jak plastům zabránit, je přestat je prodávat. Igelitové sáčky budou v tomto e-shopu k dostání pouze tak, pokud si koupíte mražené zboží.

Rohlik.cz se podřizuje svým zákazníkům

Online hypermarket Rohlik.cz sám přiznal, že je pro zákazníky ekologie obrovským trendem, dle kterého se ostatně zařídil. Proto se rozhodl nosit zboží v recyklovatelných taškách.