Podnikání

Jaký potisk patří na váš reklamní předmět?

Reklamní předměty jsou něco, do čeho investuje prakticky každá firma. Lídři firem jsou si totiž moc dobře vědomi obrovského množství firem, které se na trhu nachází. Řada z nich nabízí dokonce stejné nebo podobné produkty jako daná firma. Aby se lídři firem zbavili své konkurence, snaží se dostat do podvědomí lidí víc než ona. A to jde právě díky reklamním předmětům, na které lze dnes natisknout prakticky cokoliv. Jen si stačí vybrat předmět a konkrétní potisk. 

Už to dávno není jenom o hrníčcích nebo reklamních propiskách, i když je třeba říct, že právě tyto dva reklamní předměty patří stále k nejoblíbenějším. Zejména propisky jsou neustále nedostatkovým zbožím, což je milé v době digitálních technologií. 

Jak jsme však zmínili, kromě výběru konkrétního produktu, který bude reklamou vaší firmy, se vybírá také potisk. A víte, z jakých možností si můžete vybírat?

Tampontisk je klasika

Nejčastějším tiskem je takzvaný tampontisk, který se označuje za klasiku. Jedná se o jednu z nejběžnějších technik potisku. Výhodou je především cenová dostupnost, kromě jiného ale i to, že s pomocí tohoto tisku je možné natisknout cokoliv na cokoliv. 

UV tisk jako nová rychlá technologie

Technologie se neustále vyvíjí a dnešní svět toho nabízí opravdu mnoho. I do světa výroby reklamních předmětů toho přiletělo rovnou několik. Zmínit můžeme třeba UV tisk, který dokáže velice rychle, přesto krásně tisknout i vícebarevné motivy. Poradí si s různými materiály, což je plus. 

Sublimační tisk pro dokonalé fotografie

Ve světě výroby reklamních předmětů se můžete mimo jiné setkat také s takzvaným sublimačním tiskem. Jedná se o způsob potisku, která je dokonalý a díky kterému na mnohé předměty natisknete požadovanou fotografii. Pokud chcete třeba své zaměstnance nebo zákazníky obdarovat hrníčky s fotografií vaší firmy, pak je to možné právě díky sublimačnímu tisku.